maanantai 18. maaliskuuta 2013

Huumorintaju koetuksella

Arvatkaas kenen toimesta? Onhan se kaveri ihan kiva. Ja persoonallinen. Välillä liiankin! Ehkä minä ostan lisää kompostiverkkoa ja teen sille siitä oman yksiön päiväksi. Tai ehkä se muuttaa Vipsun kanssa samaan aitaukseen silloin kun olen poissa. Tänään minua ei naurattanut. Eilen minua vielä nauratti.

Tässä eilinen saldo, kun olin Hiskiä ratsastamassa. Reppu vedetty portin läpi ja tasku revitty riekaleiksi.



Tosiaan eilinen nauratti, mutta tänään en enää nauranut, kun tulin kotia. Tässäpä pieni videon pätkä:

 


Ja tämän näköinen oli koira vedettyään neljä avaamatonta 50 g herkkupussia, kaksi 150 g herkkupussia ja pakasterasiallisen herkkuja... ja pari kipollista vettä! Kun tulin tallilta, se oli vielä paisuneempi. Lisäksi se piereskeli tolkuttomasti; sekä äänet että haju olivat karseita. Vein se kävelylle - valitettavasti se ei synnyttänyt kaikkea. Lisäksi se oli avanut kaikki varpaan- ja sormenlämmitinpussit. Ja nehän eivät sitten enää toimi, kun pääsivät jo reagoimaan ilman kanssa.



1 kommentti:

  1. Voi Vega! Miten ihmeessä se on saanut ylimmän (?) lipastonlaatikon alas?! Ja miten se voi olla vielä kunnossa sen rytinän jälkeen?

    VastaaPoista