torstai 31. heinäkuuta 2014

Heinäkuun tunnelmia

Mikkelissä korkkasin uuden kisakauden Vinkan kanssa 2 kk:n tauon jälkeen. Ensimmäinen rata erinomainen hylätty (Vinka otti vain yhden ylimääräisen esteen radalle mukaan), muuten hyvä rata ja vauhti kohdillaan. Toisella radalla meidän kummankin pää levisi ja kaaos oli valmis. Lopetin radan kesken. Elokuussa jatketaan taas kisailuja.


Kisoja edeltävänä iltana Riikan & Hannun luona


Vinkan menoa ei helteet haittaa... pallon perässä voi juosta kunnes on ihan poikki ja joutuu pakkolepoon omistajan toimesta
Minä olen itse yrittänyt käydä mahdollisimman paljon maastossa ja vuokraajat on nyt uutterasti hoitaneet kenttävääntelyt. Olen minä osallistunut kuitenkin säännöllisesti valmennuksiin. Ravissa Hiski tuntuu tosi kivalta, mutta laukka on ollut viime aikoina hankalaa, varsinkin oikea laukka. Lisäksi hyvä yliastunta on taas kadonnut käynnistä. Eilen taas valmennuksessa tuli samoja ongelmia esiin mitä viime viikkoina olen itsekin havainnut. Ravitehtävässä heppa oli kuitenkin ihan superkiva, kun vaan pysyin itse rauhallisena. Ennen valmennusta käytiin puolen tunnin käyntilenkki ja valmennuksen jälkeen käytiin vielä tunnin maasto, joten eilen olikin aktiivinen päivä. Soitinkin jo viime viikolla osteopaatille ja syyskuun alussa Hiski pääsee Tiinan käsittelyyn. Mielenkiinnolla odotan löytyykö sieltä taas jotain jumia takaosassa vai onko takapakkia otettu muista syistä.


Heinäkuun helteitä







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti