sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Ikäkriisiä ja auringonpaistetta

Vanheneeko ihminen olennaisesti täytettyään 37 vuotta? Minä ainakin vanhenin joulukuussa kertaheitolla. En ole "koskaan" kipeä ja varsinkaan pois töistä. Pienetkin sairastamiset tapahtuu tunnollisen työntekijän tapaan lomalla tai viikonloppuisin.

Tänä vuonna olen ollut enemmän saikulla mitä ikinä ennen. Varmaan saman verran näin alkuvuodesta saikkupäiviä mitä viimeisinä 5 vuonna yhteensä!? Tällä viikolla sain "Annen taudin" ja maanantaina nosti kuumeen - kyllä, kuumeen! Minulle! Lisäksi yritin yskiä keuhkot pihalle. Kuumetta oli senkin verran kuin 38,4 ja olin ihan kuollut ja tärisin vaan peiton alla pystymättä avaamaan silmiä... Minulla ei ole varmaan ollut 10 vuoteen kuumetta!

Torstaina pääsin viimein töihin, tosin taisin olla vielä pikkasen sekaisin... sen verran hysteerisenä nauroin yksinäni ja iltapäivällä makoilin kopperoni lattialla, kun päästä heitti ja oli paha olo. Perjantaina olin jo ihan iskussa. Ja kun oli loma takana + saikkupäivät, niin lauantai menikin sitten ylitöitä tehdessä ja kaihoisasti Kallanlahden jäälle vilkuillen.

Tämän amun huimien pakkaslukemien takia siirsimme issikkalenkin alkamista tunnilla. Sehän sopi minulle. Koirat mukaan ja ensimmäistä kertaa koko talvena Siilissä jäälle ulkoilemaan :-) Reilu tunnin lenkki kerettiin heittää ennen heppailuja. Ensin heppailtiin issikoiden kera 1,5 tunnin maastolenkki ja sen jälkeen lähdin vielä Hiskillä Niinan & Taunon kanssa maastoilemaan ja tehtiin sellainen 10 km lenkki. Olipa kiva pitkästä pitkästä aikaa päästä Hiskin kanssa kunnolla maastoilemaan.





mitähän jännää siellä näkyy?



tällaista: 


Vega söpöilee :-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti